یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۹
۰ نفر

ناصر قراگزلو: رحمان رضایی قبل از شروع فصل با رئیس هیأت‌مدیره و یکی از اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس برای حضور در این تیم گفت‌وگویی را انجام داد اما مسائلی به وجود آمد که مانع از حضور رحمان رضایی در پرسپولیس شد.

پس از گذشت چند ماه، در روزهای گذشته خبر حضور مدافع فصل گذشته لیورنو مجدداً در تیم پرسپولیس و ابومسلم مطرح شده است. در این رابطه یکی از مسئولان پرسپولیس نیز خبر مذاکره با رضایی را تایید کرده و می‌گوید: «صحبت‌های ابتدایی با مدافع فصل گذشته لیورنو انجام شده و امیدواریم با جدی‌ترشدن روند مذاکرات، تا پایان هفته شکل صحبت‌ها، صورت جدی به خود بگیرد.»


رضایی درخصوص مسائل اخیر به همشهری می‌گوید:‌ «من برخلاف گذشته مشکلی برای حضور در ایران ندارم و شرایطم برای حضور و زندگی در ایران شکل مناسبی پیدا کرده است.»

مدافع فصل گذشته لیورنو قبل از هر صحبتی، توضیح در مورد یک موضوع را ضروری دانسته و می‌گوید:‌ «بار گذشته که با مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت کردم به‌خاطر مسائل مالی نبود که به این تیم نیامدم بلکه شرایطم برای حضور و زندگی در ایران چندان مساعد نبود اما در شرایط فعلی وضعیت من برای حضور در ایران کاملاً تغییر کرده و اگر پیشنهادات ارائه شده جدی شود علاقه‌مندم فوتبالم را در ایران ادامه دهم.»

رحمان رضایی ادامه داد: «بار قبل، حضورم در پرسپولیس به دلایلی میسر نشد که این امر باعث به وجود آمدن ناراحتی از من، برای برخی از مسئولان پرسپولیس شد، ناراحتی‌ای که فکر می‌کنم تا الان هم باقی مانده است. به هرحال دوست دارم این‌بار مسائل و صحبت‌ها به گونه‌ای انجام شود که در صورت قطعیت، ناراحتی و مسائل گذشته بار دیگر به وجود نیاید.»

رضایی حرف‌های متفاوتی را مطرح می‌سازد: «متأسفانه برخی از رسانه‌ها اخبار در ارتباط با من را طوری انعکاس می‌دهند که شاید برخی‌ها فکر کنند من دنبال بازار گرمی هستم. در حالیکه هیچگاه این طور نبوده و همین جا اعلام می‌کنم اگر صحبت‌ نهایی، (منظورم صحبت برای عقد قرارداد) انجام شود حتماً آن را با رسانه‌ها مطرح خواهم ساخت اما فعلاً صبر می‌کنم تا مذاکرات جدی‌تر و به صورت قطعی انجام شود.»

مدافع سابق تیم‌ملی جدا از پیشنهاد مطرح شده در مورد پرسپولیس درخصوص پیشنهاد ابومسلم می‌گوید:‌ «صحبت‌هایی انجام شده اما گفتم تا زمانی که صحبت این باشگاه یا سایر باشگاه‌ها به صورت جدی و برای عقد قرارداد با من انجام نشود، نمی‌توانم از قطعیت‌یافتن حضورم در ابومسلم یا پرسپولیس سخنی بگویم.»

رحمان رضایی درخصوص جدی‌ترشدن پیشنهاد پرسپولیس و  آیا این تیم را به سایر تیم‌های داخلی یا خارجی ترجیح خواهد داد با احتیاط خاصی صحبت کرده و می‌گوید:‌ «بستگی به شرایط صحبت‌ها و قرارداد دارد. همیشه همه چیز پول و شهرت نیست و به اعتقاد من باید با عقل و تدبیر در مورد قرارداد اقدام کرد. منظورم اروپا و یا امارات نیست، پیشنهاداتی داشته‌ام اما ترجیح می‌دهم در مورد آنها صحبت نکنم و تا قطعی‌شدن موضوع نامی از آنها نخواهم آورد.»

رضایی درخصوص حضور مجدد در تیم‌ملی می‌گوید:‌ «در مورد تیم‌ملی، تمام حرف‌هایم را مطرح کرده و فکر نمی‌کنم صحبتی باقی مانده باشد که آن را بر زبان نیاورده باشم. برای تیم‌ملی در آستانه رقابت‌های حساس باقی‌مانده‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم.»
اما دیروزبه گزارش فارس  مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره و ارائه پیشنهاد به رحمان رضایی را تکذیب کرد.

کد خبر 65522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز